jueves, 3 de octubre de 2013


LA UTILITAT D’UN BLOG.
 
Un blog (abreviatura de weblog) és un diari interactiu personal a Internet. Un blog és dissenyat  perquè, com un diari, cada article tingui data de publicació a que així sigui més fàcil seguir l’activitat de la persona creadora del blog. En cada article publicat, els lectors poden escriure comentaris depenent de la seva opinió sobre el tema tractat.                                                              

Un blog, depenent de la persona creadora, pot ser de molta utilitat. Ja que si se sap emprar molt bé, es poden difondre les idees, opinions i  gustos entre les altres persones conegudes o no conegudes. I també es deixa  obert un marge en què es pot  ser criticat i jutjat o recolzat  però a partir d’aquests comentaris que es deixen es pot saber la opinió de l’altre gent. També és una manera diferent de conèixer gent depenent del seu acord o desacord amb el que s’ha opinat.  

En realitat mai he pensat de fer un blog, però he vist molts blogs que m’han agradat. Bàsicament era sobre opinions sobre libres que s’han llegit o llibres que m’interessaven i els podia llegir online o descarregar.

Jo personalment l’utilitzaria per a exposar les meves idees i opinions sobre temes de qualsevol cosa. Simplement qualsevol tema que em ve al cap, faig una cerca, formo una opinió i l’escric al meu blog esperant així que altres persones amb la mateixa o diferent opinió digui la seva sobre el que he escrit. M’agrada molt conèixer gent nova i crec que aquesta manera és molt fiable per conèixer verdaderament a una persona, perquè es coneix a les persones per les idees que tenen, opinions o gustos.

També, si fos professora seria per comunicar-me amb els meus alumnes. En part per a que m’envien la seva feina via la pagina, però també per a solucionar algun problema que no hagin entès i no puguin acudir a classe. O per posar-hi informació d’interès als meus alumnes com ara imatges, enllaços de pàgines web, algun títol d’un llibre, algun enllaç d’un vídeo, etc.

Crec que és una bona forma per reforçar el vincle entre el professor i el seu alumne. I indubtablement per a opinar i exposar les teves idees i gustos coneixent així gent nova.
http://vagabundia.blogspot.com/
http://el-blog-de-azul-mar.blogspot.com.es/2012/09/fichas-de-lectura-sobre-libros.html

No hay comentarios:

Publicar un comentario